BLOG DUKE AMIENE REV

Jumaat, Ogos 25, 2006

Milik Siapakah Blog Ini...

Saya memerhatikan sebuah blog yang terdapat gambar dua ekor kucing yang begitu intim.

Ketika saya melayari blognya, saya terdengar sebuah lagu dendangan Once yang berjudul Dealova.

Siapakah tuan punya blog yang meletakkan gambar kucing-kucing ini? Kenapa saya tidak terus menjelaskan siapakah tuan punya blog ini?

Apakah niat saya meletakkan sekeping gambar yang dikutip dari blognya ini? Adakah blog ini adalah mangsa kritikan yang seterusnya atau sekadar gimik semata-mata?

Adakah gaya yang akan saya gunakan nanti melibatkan Gaya Paul, Gaya Roslan dan Gaya Adlin? Pedaskah kritikan itu nanti?

Cuba para pembaca sekalian renung mata kedua-dua ekor kucing di dalam gambar ini. Kedua-duanya sedang memerhatikan seseorang. Adakah orang itu seorang pengkritik blog? Apakah yang sedang difikirkan oleh kucing itu nanti?

Tunggulah. Sekembalinya saya dari cuti,
sesuatu akan berlaku. Ngeh heh heee....